minih

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Trevlig helg

Av Simone Olsson - 1 november 2011 17:53

Man har värkligen haft en minnes värd helg med  sara bla  

och gjort en massa  roliga och galna saker haha 

neh men idag har det varit  chill min mamma tog mitt busskort 

så blev iingen sara nu idag så får vi se om hon kunde träffas imorgon ist

men bli nog snart att  dra till affären och köpa lite godis och coola gutt 

sen blir det  tv och datan ikväll för pallar nog inget annat aja nu vet jag inte vad jag ska  skriva mer 

men här kommer lite bilder  från helgen 


                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone Olsson - 21 oktober 2011 09:57

Veckan går  så fort  så man knappt  hinner med I veckan ha man haft rikigt kul har testat paintball och curling det va värkligen något att testat sen har man även varit med bästa tjejerna och  träffar bla stampe och kristian  ;) nu  blir det ...

Av Simone Olsson - 29 september 2011 22:13

tiden  då något tar slut dett är en jobbig tid men man måste  gå igenom den för inget kan alltid vara som det är tiden gå man blir äldre dagarna gå och blir till år allt har en förendring alla förendras  alla  blir vi äldre alla  förs...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards