minih

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

då är det fredag igen

Av Simone Olsson - 21 oktober 2011 09:57

Veckan går  så fort  så man knappt  hinner med

I veckan ha man haft rikigt kul

har testat paintball och curling det va värkligen något att testat

sen har man även varit med bästa tjejerna och  träffar bla stampe och kristian  ;)

nu  blir det snart att stänga ner datan och gå vodare till nästa lektion som är bagerie

sen  slutar man halv ett  idag  NICE   sen blir det att ta bussen ner  till  stationen

med natta och  träffa stampe <3  sen blir det att dra hem till helvete hålan simrishamn ://

önskar att jag kunde  bo i simrishamn och  flytta  helt  till hässleholm och att man och dom okså flyttar närmre mig men nu vet jag inte vad jag mer ska  skriva

men kanse kommer ett in lägg senare ikväll 

ELLER  nu kom jag på en sakt jag kom in på hotel i hässleholm och slipper byta runder nu ängtligen en skola som man får lov att stanna på  det va det jag värkligen behövde och  jag kom in på skolan blev kär och allt  gick åt helvete men va fan han är bara så omogen !!!    att kalla en tjeje hora är det  lågaste man kan göra men det  är upp till han om han vill bete sig som 3 när han är 17 ajaj  hör ikväl 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone Olsson - 1 november 2011 17:53

Man har värkligen haft en minnes värd helg med  sara bla   och gjort en massa  roliga och galna saker haha  neh men idag har det varit  chill min mamma tog mitt busskort  så blev iingen sara nu idag så får vi se om hon kunde träffas imorgon ist...

Av Simone Olsson - 29 september 2011 22:13

tiden  då något tar slut dett är en jobbig tid men man måste  gå igenom den för inget kan alltid vara som det är tiden gå man blir äldre dagarna gå och blir till år allt har en förendring alla förendras  alla  blir vi äldre alla  förs...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards